måndag 15 mars 2010

Och så var det vardag igen.

Det blev ju en riktigt spännande melodifestival. Vi satt uppe och käkade ostbågar och hejade på de vi tyckte skulle vinna. Jag på Salem, Majkis på Manboy och sambon på HV71.
Det märktes tydligt vilken sorts värld vår familj ofta brukar besöka då Darin äntrade scenen och Majkis plötsligt utbrast:

-Titta kommer doktorn!



Kungen verkar ha lite svårt att bestämma sig för vilken låt han tycker är bäst. När vi, av någon outgrundlig anledning, spelar Jag vill, om du vågar sjunger han Hollow. Och när vi då spelar Hollow sjunger han Jag vill, om du vågar. Ja, när han inte sjunger Keep on walking, Manboy eller This is my life, MY FRÄÄÄÄND vill säga.

Annars har vi hittat en ny favorit till Kungen i den gyllene schlagervärlden. Israels bidrag från 2007. En riktig klassiker. Vansinnigt rolig enligt Kungen.
Så dagens kungliga musiktips kommer här.
Lyssna och *host* njut.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag *host host* njöt verkligen av israels bidrag...Och ang vilka din sambo hejade på...jag fick sitta och tänka till vilket bidrag det var innan poletten trillade ner!! :-D :-D

Elin sa...

Vet du..jag skulle ju inte titta. Jag skulle inte det. Så jag gick ut med en väninna och tänkte snacka lite skit över en drink eller så. På stället visade de festivalen på storbild.

Mja. Jag kunde ju inte gärna blunda.

Tack och lov att Pernilla inte fick många sympatiröster. Fast visst skulle Salem ha vunnit.

Kram från Elin o Molls. :)

Photo by Maria sa...

Håller med Majkis, han såg ut som en doktor..
Inte lätt att bestämma sig vilken som är bra så jag förstår Kungen med :-)

Kram Mia