lördag 4 juni 2011

Lördagsgodis.

Idag är det lördag. Vilket för mig innebär att jag får äta vad jag vill. Jag längtar till lördagar. Jag brukar planera vad jag ska smaska på under hela veckan. Jag hade planerat för en Snickers. Daimglass. Sura nappar. Och hårda salta godisar.
Denna lördagen vaknade jag genomförkyld och med absolut ingen som helst smak. Isn´t that ironic.

Dagens lördagsgodis får därför bestå av ett virkat chokladbollsbokmärke.

(chokladbollsmönster här)



Idag smakar den nog ungefär lika mycket som en riktig chokladboll. Kanske något mer svårsmält.

4 kommentarer:

4U2 sa...

Men, så trist. Krya på dig!

Anonym sa...

Å krya på dej!
Du, jag fattar inte smultronstrå-mönstret när det kommer till själva strået, efter att man trätt på smultronen. Kan du förklara hur du gjort där? Hur ska man liksom få fortsättningen dikt an mot smultronen? :)
Knulp knulp ;)
Anna (engelska villan)

Photo by Maria sa...

Då får du ta ngt extra gott nästa lördag ;-) Eller äta för två lördagar :-)

Krya på dig..

Kram Mia

Johanna sa...

Krya, krya, krya i massor!