fredag 26 augusti 2011

Och vinnaren är.....


Jag tog hjälp av en slumpgenerator på nätet med att välja en av era fina kommentarer!

Ett nummer mellan 0 och 54 och den vinnande kommentaren blev kommentar nummer....

22.

"Anonym sa...

Jag skulle vilja ge den fina lilla räven till min son som förlorat sin pappa
nyligen. Han är fortfarande i chocktillstånd och jag försöker med allt
för att göra det lättare för honom. Eftersom min son alltid tagit hand om
sina mjukisar så hoppas jag att den lilla räven ska få honom att tänka
på något annat ett tag. Orange är förresten hans älsklingsfärg.

Kramar från
Monica"

Bra jobbat slumpen säger jag.

Grattis Monica! Skicka din adress till erica@byggarn.se så kommer den lilla räven i ett litet paket på posten! Tror räven kommer få det väldans bra hos er.


Och nu är det strax helg och hos oss vankas det kräftskiva.

Ha en riktigt go helg!

6 kommentarer:

Malin sa...

Känns som att räven hamnade rätt!

Fru Olsson sa...

Ja, det var nog meningen. Jag höll lite tummarna för den lille killen.

mia1973 sa...

Jag hade också hoppats på den lilla killen. Helt rätt!! Grattis!!

Anonym sa...

Vilken känsla den slumpgeneratorn hade ;0)
Mvh Agneta

Johanna sa...

Så perfekt! Grattis till dig Monica, och till lill-killen!

Michis sa...

Sjukt bra jobbat av slumpen...