söndag 16 december 2012

Tittut.

Ja, jag är ju här. Har inte riktigt haft tid att blogga bara. Eller pyssla för den delen. Jag dock hunnit spraya lite loppisfynd med vit sprayfärg. Fast det är kanske inte så mycket pyssel. 
 Det är ju lite mer som att trolla. Pffffft-hokos-pffffft-pokos.
 Den som uppfann vit sprayfärg borde sjutton ha fått Nobelpris. Nobelpris i snabb uppsnyggningsteknik.
Och tänk om nån kunde uppfinna lite mer dagsljus så man kan fota sina nysprejade grejor även på kvällen. Fast denna gången kan vi väl kalla bilderna för stämningsfulla. Eller nått.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Sprayar du inomhus? Kan du berätta lite ok tekniken? Jag har just köpt sprayfärg men är lite osäker på hur jag ska använda den... //AnnaMaria

kungen o majkis sa...

AnnaMaria: Jag sprayar i vårt uppvärmda garage. Luktar ganska (läs väldans) starkt. Har inte Nobelpris i sprayteknik precis, men mitt tips är att spraya på ca 30 cm avstånd, tunt och spraya fler gånger istället. Och låt torka mellan varje sprayning. Och du...man blir lätt beroende av att spraya grejor :-D! Lycka till!

Ida sa...

Har en röd sprayburk i städskåpet och tänkte "jula" till en korg för hyacinterna ... men så ångrade jag mig .. får väl spana in annat som kan bli bra i rött. Jag tror också att det är beroendeframkallande när jag väl kommit på tekniken.

Emilia sa...

Fin uppiffning!

Emilia sa...

Fin uppiffning!

Johanna sa...

Väääldigt stämningsfullt måste jag säga! Gillade verkligen bocken och orden du piffat upp =)

Annika GW sa...

Det var verkligen snabb o snygg förändring. Har bara sprayat om en cykel men den blev faktiskt som ny! / Annika

Petra / Popetotrora sa...

Nobelpris i uppsnyggningsteknik... Haha! Varför finns det inte ett sånt!? Låter bra mycket roligare än fysik och kemi. Det blev i alla väldigt fint på er öppna spis!

Ananas sa...

Så snyggt! Var köper du sprejfärgen, är väldigt sugen på att pröva!

CreandoPhoto sa...

Håller med! Sprayfärg är lika viktiga som skafferiets basvaror här hos mig :) Snyggt jobbat! Och skönt på nåt sätt att höra att det finns fler utan tid.... :)

Kramar till dig!

Fröken S sa...

Vad snyggt det blev, och jo, vi får köra på stämningsfulla bilder den här tiden på året eftersom det inte går att fota i dagsljus efter jobbet...

Jag håller med creando - skönt att höra att det finns fler med lite för lite pysseltid, inte bra, men ändå lite skönt att veta att jag inte är ensam!